trešdiena, 2011. gada 31. augusts

Summer Of Love 2011

Lai arī man nekad nav paticis, ka manu bloga virsrakstu rotā angļu vārdi, šoreiz, iespējams, šie ir pareizākie vārdi, jo latviski tas neizklausītos tā, kā tas ir ticis uzrakstīts angliski. Bet kā būtu pareizāk gramatiski, par to es šobrīd nerunāšau.
Šim blogam es morāli centos nobriest jau kā nedēļu, bet tā līdz galam neatradās vārdi, lai kādā vakarā varētu piesēsties un ar vēsu prātu uzrakstīt savu meistardarbu. Tagad jāsaka, ka vēss prāts arī nav, jo jūtu, ka rakstu emociju iespaidā no šīs dienas - šīs vasaras beidzamās tā teikt ballītes/pasēdēšanas draugu lokā. Jeb, kā citādāk teikt - Cilvēki, kas manu vasaru izkrāsoja! Viņi katrs ielika kādu krāsu - atmiņu, manā vasarā - atmiņās. Lieki teikt, ka jutos saviļņots redzēt visus sēžam pie viena galda, smaidam, runājoties un smejoties. Mani pārņēma divējādas sajūtas.. Vienas, kuras sajuta laimi,prieku un neizsakāmu gandarījumu,ka mēs visi esam kopā un tie ir mani draugi, bet otras, kas lika skumt.. skumt par to,ka visam labajam,skaistajam un neaprakstāmajam reiz pienāk gals.. un tagad es šeit sēžu un domāju, cik kolosāla vasara man bija ar šiem draugiem. Cik kolosālu vasaru viņi man tādu padarīja.
Šī vasara bija skaista.. ar mirkļiem, ar katru negulēto nakti, ar katra rīta kafijas tasi un ar katru pavadīto minūti kopā ar draugiem..
Atceros šo vakaru tieši pirms gada, kad rakstīju par vasaru un tajā piedzīvoto. Pārlasot vēlreiz tās rindas no tā ieraksta, atceros to vasaru,trakumu un jaunību. Spontānām idejām, garām naktīm, piecelšanos pēcpusdienā un tā tālāk un vēl joprojām.. Un šī vasara nebija izņēmums..
Šī vasara bija īpaša ar to,ka tā man bija pēdējā vasara kā skolēnam un grūti ir tam noticēt, ka 11mit vasaras kā skolēnam ir pagājušas.. Pirms bloga rakstīšanas,apsolījos,ka centīšos būt maksimāli ne sentimentāls, bet tas vienkārši neizdodas. Nevis tāpēc,ka es necenstos,bet tāpēc,ka es tāds esmu, tāds es esmu uzaudzis. Sentimentāls un nostaļģisks. Tādu jūs mani ziniet un tādu jūs mani esiet pieņēmuši. Vēlos,lai katrs,kas lasa šo blogu, atceras savu vasaru un skaistos brīžus,ko tā sniedza.
Un tā visa paliek vēsture.. Šis ieraksts,šīs atmiņas, šie stāsti un šie skastie mirkļi. Man pietrūks šīs vasaras, bet es zinu, ka tā nekur nepazudīs,tā vienmēr būs pie manis, manā atmiņu sirdī..



SUMMER OF LOVE 2011 OFFICIALLY ENDS NOW!!!

Jūsu Edvards.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru