svētdiena, 2012. gada 22. jūlijs

Nomaldījusies aita no ganāmpulka..

Kad gada lielākais notikums - skolas absolvēšana - ir izpildīts, kad gada lielākais vasaras festivāls ir nosvinēts, kad lietaino dienu vasarā ir vairāk kā saulaino,  kad esi kā nomaldījusies aita no ganāmpulka, kas šoreiz ir mans ceļš, bet esmu spējis (lēnām) to atrast un kad nākotnes vīzijas tiks ieskicētas nākamajās nedēļas laikā, ar gada pārtraukumu, esmu atgriezies arī es! Jaunām domām, jaunām idejām, izdarītiem secinājumiem, mazāk klišejām un vairāk pasmaidot. Iesākumam ne pārāk veiksmīgi. Secinājums - jālasa vairāk grāmatas, varbūt domas spēšu vienreiz arī uzrakstīt uz papīra. Ā, un jā, ar mazliet lielāku precizitāti arī.
Nobriedis vai nē, bet šai ziņai īpaša iemesla nav. Tā vienkārši tapa iedvesmojoties no manas #SummerOfLove - Finding - dziesmas Miike Snow - Song for no one.
Šodien agrā svētdienas vakarā sanāca izskriet 10 km distancīti, lai savāktu domas pēc vētrainās nedēļas nogales Salacgrīvā. Viena dziesma 50 minūšu garumā liekas jocīgi un ārprātīgi, bet toties iedvesmojoši un aizrautīgi.
Kāpēc "finding" ? Šī vasara, skatoties no malas, daudziem ir sevis pašu meklējumos. 3 nobumbulētie gadi vidusskolā ir atstājuši manāmu iespaidu jebkura zemapziņā un domās. Un ne tikai runa ir par tiem,kas mācās un ir pabeiguši skolas. Tas ir par visiem no jums, kas nav bijuši tik slinki, lai izlasītu manu blogu līdz šim teikumam. Es necentīšos kādu iedvesmot lielām idejām pēc šī raksta,es vienkārši acināšu jūs saprast un paskatīties uz sevi un lietām no malas - no cita skatu punkta. Mēs dažreiz tik ļoti steidzamies,ka aizmirstam paši sevi un to, kāpēc mēs to darām. Iedvesma jāmeklē sevī pašā. Jādzīvo no pašiedvesmas. Katram savi dzejoļi jāraksta, nevis jākopē tie un jāattiecina tas uz savu dzīvi. Tu taču neiesi pa cita cilvēka dzīves pēdām? Tu taču tās veido pats! Tu,protams,vari ieklausīties, izbaudīt un secināt, bet attiecināt.. šaubos.
Piedodiet, "morālas paģiras" nevienam pēc šī raksta nevēlos piesaukt, bet apdomājiet..
Neesmu es Blaumanis, kas savu domu var uzrakstīt kopoti 5 teikumos. Neesmu arī Ziedonis, kurš pasaka tieši adatai acī. Esmu Edvards Vārdaunis un šis ir mans blogs.

Līdz vēlākam..


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru